Dansgroep NDERE (zo.avond 17 juli) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu Dansgroep NDERE (zo.avond 17 juli) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

Dansgroep NDERE (zo.avond 17 juli)

Door: Anette + Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

19 Juli 2011 | Oeganda, Kampala

Voor een relaxdag hebben we deze zondag erg hard gewerkt in en om het huis. We hebben weer schone kleren en een fris bed!
Tijd voor een uitstapje naar Kampala waar de NDERE dansgroep optreedt. Het was een heel kleurrijk en dynamisch spektakel! Geniet maar van de kleurrijke plaatjes.
De nachtelijke rit naar huis door de binnenstad van Kampala was een avontuur opzich. Wat een rotzooi en rumoer op straat! We zijn dan ook blij als we weer veilig 'thuis' zijn en moe onder onze schone lakens kunnen schuiven. Pppppppfffffffff, Soelaboelongi, oftewel Welterusten..................................

• 19 Juli 2011 - 14:37

Marijke Van B.:

De foto waarop jullie samen vrolijk staan mee te dansen doet me denken aan ons koorweekend van enkele jaren geleden. Zo te zien zijn jullie het nog niet verleerd.

A hug, Marijke

• 20 Juli 2011 - 09:16

Lies:

Wat leuk dat ze ook optredens organiseren.
    Er is dus veel te beleven. Moesten jullie de toegangskaartjes gewoon bij de poort kopen?
    Wat een belevenis.
    Ik zag ook nog andere blanke mensen.
    Waren die daar met vakantie of projectbegeleiders?

gr.tjes,

Lies

• 23 Juli 2011 - 09:56

Maryan:

Wat straalt dit dansen een plezier uit. Vooral ook die twee blanke soepele dames van NDERE. Dat was de volgende dag wéér het zweet uit de kleren wassen!