Nieuwe schoenen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu Nieuwe schoenen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

Nieuwe schoenen

Door: Anette + Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

26 Juli 2011 | Oeganda, Kampala

Nieuwe schoenen
met een kofferbak vol schoenen (de klep kan nauwelijks dicht) vertrekken we naar Luwero.
Spannend is het wel, want zullen de schoenen passen?
Als we bij de school aankomen staan de kinderen al te wachten.
Bij de babyclass is het eerst voeten wassen in een teiltje, dan een voor een passen. De kinderen laten zich zeer gewillig de schoenen aanpassen. Wat een warme klus, dat gewurm met die kleine voetjes, zelfs in de schaduw. De grote kinderen kijken eerst naar de kleintjes en zoeken dan zelf de passende schoenen uit. Nu nog een picture: “everybody is happy”!

• 26 Juli 2011 - 17:10

Maryan:

Wat een schitterende verzameling schoenen. Superleuke prijsfoto's! Waren de kinderen er blij mee en gaat dit djiggers voorkomen? Het zien er degelijke stoere schoenen uit.Nu allemaal nog een strikkendiploma halen!

• 26 Juli 2011 - 20:14

Jeannette Kuiper:

ik vind het fantasties wat jullie doen en wat leuk om het allemaal te lezen en de foto's te zien.
    mijn klantjes worden wel nieuwschierig naar de verhalen.
    dus mischien levert het wel wat op.

groetjes jeannette kuiper.

• 26 Juli 2011 - 20:43

Marijke Van B.,:

Het is hier echt, wie de schoen past trekt hem aan.
    Goede aktie dames!
    Super werk gedaan.
    Nog even en jullie gaan weer huiswaarts. Wat zal het voor jullie vreemd voelen als jullie weer in ons kikkerlandje aankomen. Er heerst hier immers een hele andere sfeer.
    Maar wat zullen jullie weer lekker slapen in je eigen bedje en weer lekker badderen onder de douche en lux naar toilet kunnen.
    Een goed thuisreis en welkom thuis.

Groetjes, Marijke

• 30 Juli 2011 - 15:36

Erna:

Wat een schoenen. Hebben jullie die allemaal gekocht of gekregen. De kinderen waren zeker heel blij. Ze moeten de schoenen wel dragen, zodat zij geen sika's meer krijgen.
    Jullie hebben fantastisch werk verricht.
    God zal jullie zegenen.