Laatste dag in Uganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu Laatste dag in Uganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Uganda

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

20 Oktober 2009 | Oeganda, Kampala

Hallo allemaal.

Het is nu dinsdagmorgen en het is erg warm. Ik heb van Cecil begrepen dat het aardig fris is.
Ik heb gisteren een bericht willen sturen maar toen ik bij het internet cafe aankwam was er geen stroom,dat was dus vette pech.De stroomonderbreking duurde van 5 tot negen en moesten we dus op een koolpotje de avondmaaltijd bereiden.Ook wel gezellig maar je moet geen haast hebben;rond half 10 konden we eten. Naar ugandees gebruik kregen we natuurlijk bezoek van wat neefjes en de kooktaferelen werden opgevrolijkt door luchtige verhalen waardoor de tijd voorbij vloog.
Maandag ben ik nog gaan shoppen in Kampala,het was erg warm en druk en toen we s'middags thuis kwamen zijn we allebei even een uiltje gaan knappen.
Ik heb helaas niet veel kunnen schrijven maar als ik thuis ben kan ik op mijn gemak het een en ander bijwerken en dan krijg je nog een beter beeld van het reilen en zeilen gedurende mijn verblijf hier.
Voor de lady in Luwero met de vele djigger hebben we antibiotica kunnen vinden en ook wat pijn stillers gekocht.
Thomas gaat deze week nog een keer naar Luwero om nog wat spullen te brengen die ze daar niet konden kopen en gaat ook bij de lady langs:
hopelijk gaat het een beetje beter met haar.
Zelf ben ik erg blij dat ik haar heb kunnen helpen.Ik ben God dankbaar dat hij mij die kracht heeft gegeven om dit te mogen doen na alles wat ik op persoonlijk vlak heb meegemaakt.
Ik was nog niet klaar met mijn verhaal toen er wat met de computer gebeurde dat kan je hier verwachten.
Vanavond om 22.40 vertrekt mijn vliegtuig en ik hoop morgen rond 5.45 voet op belgische bodem te zetten.
Mijn koorleden wens ik een goede repetitie-avond toe.Ik zie jullie weer op zondag.
Ik hoop dat ik nog een paar foto's kan plaatsen zonder last te krijgen van stroomuitval.
Ik zie jullie weer gauw
en bedankt voor alle reacties tot nu toe.

De hartelijke groeten van alle betrokkenen hier in Uganda.

Suzan en Thomas.

  • 20 Oktober 2009 - 08:05

    Ruud:

    Je hebt goed werk gedaan Suzan. Goede reis terug. Kan je lekker aan de erwtensoep.

  • 20 Oktober 2009 - 08:22

    Wilma:

    Prettig gevoel, het moet fantastisch zijn. Wat je allemaal doet en meemaakt.
    Hele goede terugreis en tot gauw xxx
    Wilma FK

  • 20 Oktober 2009 - 17:02

    Greet Hoos:

    voor jou moet het jammer zijn dat je niet iedereen hebt kunnen helpen.
    Een hele goede reis naar t kille kikkerland toegewenst.
    tot zondag.
    Groetjes van Greet.

  • 24 Oktober 2009 - 09:26

    Anneke En Erik:

    Hoi suze

    vind het geweldig dat je je zo inzet voor andere.
    heb je verslagen gelezen en de foto s bekeken.
    Maar denk wel aan je zelf(en dat zeg ik) hahahahahahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Suzan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 56938

Voorgaande reizen:

27 September 2018 - 17 Oktober 2018

Nieuw avontuur 2018

23 Augustus 2015 - 13 September 2015

Uganda is calling

27 September 2013 - 22 Oktober 2013

Djigger-shoes 2013

10 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Djigger Project 2011

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Djigger project 2010

Landen bezocht: