ALLE BEGIN IS MOEILIJK - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu ALLE BEGIN IS MOEILIJK - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

ALLE BEGIN IS MOEILIJK

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

25 Mei 2010 | Oeganda, Kampala

Zo,daar zijn we weer vanuit een zonnig en zeer levendig Uganda.
De titel van dit verslag duidt op de kleine en minderkleine probleemjes en problemen die onlosmakelijk schijnen te zijn bij een reis naar Afrika.
Vol goede moed en werklust vertrokken we op woensdag 18 mei naar Antwerpen om in elk geval op tijd te zijn voor onze vlucht van donderdag 20 mei vanuit Brussel.
Na een hectische werkweek van 3 dagen kwamen we dus redelijk vermoeid aan bij ons logeeradres in Belgie.Voor donderdagochtend bestelden wij een taxi om ons naar het centraal station van Antwerpen te brengen want slepen met 2 koffers en 4 stuks handbagage is geen lolletje,zeker niet over de kasseien bij onze zuiderburen.
Het inchecken voor de vlucht hadden we thuis al geregeld en op de luchthaven was de bagage vlot afgehandeld .Na het ontbijt begaven wij ons naar de gate en daar aangekomen bleek de vlucht van die dag geannuleerd in verband met"technische problemen".Na een uur in de rij gestaan te hebben werd ons een hotel in Brussel aangeboden met (zoals het hoort) alles erop en eraan.Om 1 uur konden we de lunch gebruiken in een restaurant tegenover het hotel.Natuurlijk hebben we van de nood een deugd gemaakt en zij naar het centrum van Brussel vertrokken voor een middagje stappen in deze bouwput van Belgie.
Vrijdag 21 mei bracht de hotelshuttle ons naar het vliegveld (natuurlijk na een heerlijk ontbijt) en konden nu wel de reisnaar Uganda voortzetten.De kist zat ,ondanks de samenvoeging van 2 vluchten nog net half vol,vandaar onze twijfels over de gesuggereerde "technische problemen"van de dag ervoor.
Zoals gebruikelijk was er een hartelijke ontvangst bij aankomst op Entebbe-airport en moe maar voldaan doken we de koffer in.
Zaterdag namen we de bus naar de hoofdstad want ook hier geldt:zonder geld kun je maar weinig ondernemen.
Voor nu is dit wel genoeg,wacht maar op het volgende schrijven.
doeiiiiiiiiiiiiiii

• 25 Mei 2010 - 10:12

Sereen:

hallo lieverds,
    Dit verhaal ken ik al... Ik wacht met spanning op het volgende verslag!!! Succes daar en doe voorzichtig... Tot horens.

kussie Sereen

• 25 Mei 2010 - 14:26

Greet Hoos:

Ik vroeg me al af of jullie al snel meekonden met het vliegtuig.
    Ben blij dat het uiteindelijk gelukt is.
    Ik vind het heel gezellig om jullie reis, via dit verslag en de volgende, mee te maken.
    Succes met het uitvoeren van al jullie plannen.
    Groetjes van Greet Hoos.

• 25 Mei 2010 - 14:58

Marijke V. Breukelen:

Hallo wereldreizigers,

Een goed begin is het halve werk zeggen ze, maar een extra dagje Brussel is misschien zo gek nog niet na alle drukte in het Haagje.
    Het weerzien in Uganda was vast weer geweldig.
    Veel succes met jullie werk en doe de groeten aan Thomas.
    We kijken uit naar het volgende verslag.

Groetjes, Paul en Marijke

• 25 Mei 2010 - 16:12

Raila:

Alles is toch nog goedgekomen. Ik probeer je reis te volgen, hoop dat het gaat lukken.
    Groetjes Raila

• 25 Mei 2010 - 17:35

Sulitha:

Zo,zo dat was niet mis zo'n vermoeide reis.
    Hopelijk verloopt alles van nu af aan heel vlotjes.
    succes.
    groetjes.
    sulitha

• 25 Mei 2010 - 20:15

Poppie:

Heel veel succes en plezier met jullie project. Groetjes aan Thomas.

• 26 Mei 2010 - 16:30

Anneke Kagelmaker:

Hoi hoi

ik ga het volgen ben benieuwd wat er in het volgende bericht staat.
    Doe de groeten aan thomas van ons