Klaar voor vertrek - Reisverslag uit , van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit , van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Anette + Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

09 Juli 2011 | ,

De koffers zijn gepakt en gewogen, staan klaar voor vertrek. Ze zitten vol met van alles en nog wat: medicijnen, allerhande pedicure hulpmiddelen, schattige kinderschoentjes vanaf maat 22 (gekregen als sponsormateriaal), overlevingspakket (voedsel voor onszelf waar we absoluut niet buiten kunnen).
Morgen vertrekken we, Cecil brengt ons naar Brussel, en daar gaan we om 20 uur de lucht in. We stoppen even in Milaan, daarna de nachtvlucht naar Addis Ababa, waar we overstappen om verder te vliegen naar Enthebe.
Daar worden we opgewacht door Thomas.

• 09 Juli 2011 - 10:29

Ruud:

Nou, goede reis en veel succes. Ik zal jullie lezen.
    PS. Ook Cecil goede reis natuurlijk. De wegen in België zijn momenteel een puinhoop en daar moet hij twee keer overheen. :o)

• 09 Juli 2011 - 10:30

Yvonne:

Dat wordt een heel reis ernaartoe alleen al! Ik wens jullie veel succes daar en geniet ervan... Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen.
    Groetjes,
    Yvonne

• 09 Juli 2011 - 11:43

Ilona:

Wens jullie heel veel plezier, dat zal wel lukken groetjes

• 09 Juli 2011 - 12:57

Harry:

Goede reis en behouden thuiskomst.

• 09 Juli 2011 - 14:44

Lies Tjon-A-Loi:

Hee Suzan,

Wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen op jullie reis.
    Een gezellige vlucht toegewenst.
    Kom veilig aan.
    Succes met jullie werk daarginds, maar geniet ook flink van alles wat het land jullie bied. Groeten aan Thomas. Wat zal hij blij zijn om jullie te zien.
    Tot mails.
    Groetjes

Lies Tjon-A-Loi

• 09 Juli 2011 - 17:57

Nicole:

Jullie een hele goede reis toegewenst!!!
    Groetjes, Nicole
    En wat hebben jullie leuke blousjes aan op de foto!!!

• 09 Juli 2011 - 18:36

Maryan:

De buienradar geeft voor maandagavond in Entebbe 19-25 graden en maar 25 % regenkans aan. Dat zou je hier lekker wandelweertje noemen.
    Na 20 uren stilzitten zal daar ook wel wat behoefte aan zijn. Af en toe een beetje gymmen in het vliegtuig!
    Goeie reis!

• 09 Juli 2011 - 22:01

Yolande:

Geniet van deze reis en nieuwe uitdaging en kom behouden weer terug!
    Zie uit naar jullie reisverslagen.

• 10 Juli 2011 - 05:39

Erna Caprino:

Wat goed van jullie. Een goede reis toegewenst en behouden aankomst.
    Wanneer ben je weer terug?
    Groetjes,
    Erna

• 10 Juli 2011 - 08:01

Wilma:

Hallo dames,
    Ik wens jullie een heel goede reis en een fantastische tijd in Afrika.
    Ga zeker jullie verslagen volgen.
    Doe voorzichtig en geniet van deze tijd.
    Heel veel groeten en xxxx
    Wilma

• 10 Juli 2011 - 08:06

Loek:

Suzan en Anette...:
    Ik wens jullie allereerst een heel goede reis. En vervolgens veel plezier en voldoening van je werk in Uganda. Met genoegen zullen we jullie digitale verslagen volgen.
    En natuurlijk de groeten aan Thomas...

• 10 Juli 2011 - 17:58

Ineke :

Suzan en Anette
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.Suzan ik wens je dinsdag een fijne dag met de mensen in Oeganda.We gaan weer genieten van de verhalen en de hopelijk goede resultaten.
    Heeeeeeeel veel succes.

• 10 Juli 2011 - 18:52

Maud:

Hallo Anette en Suzan,

Het is nu 10 voor 9 zondagavond, dus jullie zitten in de lucht op weg naar Milaan! Apart idee en ik wens jullie een drie hele goede weken toe. Blijf jullie volgen via deze site.

tot ziens
    hartelijke groet Maud

• 12 Juli 2011 - 13:39

Trudy En Pa:

Goede reis en veel plezier daar en succes met het werk.Groetjes aan Thomas.

• 12 Juli 2011 - 16:10

Paula:

Nou een hele goede vakantie toegewesnt waarin julli eveel succes boeken en natuurlijk wat een van de eerdere mensen ook al zei ik hoop dat jullie ook genieten van alle dingen die jullie zien!!

Gr Paula Schijf

• 14 Juli 2011 - 16:02

Susan:

Hoi Annette en Suze, Had nu wat meer tijd en heb alle nieuwtjes gelezen.
    Suze, alsnog gefeliciteerd en ik zag dat je een leuke dag had
    Ik vind het heel plezierig om alles te lezen, het lijkt alsof ik er ook bij ben.
    Geniet ervan en tot het volgende bericht.
    Kusjes