dag 17 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Suzan Koningverander - WaarBenJij.nu

dag 17

Door: Suzan, Martin en Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Suzan

15 Oktober 2018 | Oeganda, Kampala

Vandaag ook weer een rustige start en rond het middaguur weer met zijn vijven erop uit naar de evenaar. We konden gelukkig nog gebruik maken van de auto van Moses en reden een kant op waar we nog niet waren geweest (nog meer Kampala achter ons laten). Dat merk je wel hoor, het is een stuk rustiger en meer natuurschoon. Langs de weg staan zo af en toe handwerkstalletjes, waar de drums verkocht worden. Ook handgemaakte diverse mandjes, stoeltjes en tafels.
Aangenomen bij de evenaar, hebben we even de toerist uitgehangen om wat souveniertjes te scoren en natuurlijk foto's maken bij de evenaar. Hier nog even geluncht en weer terug naar huis. Onderweg nog ananas, avocado, gember en cacao gekocht voor mee te nemen naar Nederland.
Thuis bij Thomas aangekomen voor ons laatste avondje voordat we terug gaan naar Nederland.

• 16 Oktober 2018 - 18:42

Serena:

Wat een mooie belevenissen allemaal weer...
    Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad met z’n alle.
    Goede terug reis en we zien jullie snel!

Dikke kus

• 17 Oktober 2018 - 05:59

Wil:

hoi Suzan jij heb weer heel wat mee gemaakt en gezien een goede reis terug gr

• 17 Oktober 2018 - 09:29

Marco Gpudappel:

Ziet allemaal goed uit, veel plezier nog gr